Select your language

מוזיקאית, גיטריסטית ויוצרת. מנגנת על גיטרה חשמלית בלוז ורוק, על קלאסית ספרדי ופלמנקו. חיה ונושמת מוזיקה בכל צורה אפשרית.
"הלימודים המשיכו תהליך שכבר התחיל אצלי עם הכניסה לעולם האקדמי – הרצון להיות לא רק גיטריסטית, אלא מוזיקאית עם הבנה עמוקה ורחבה. התואר השני סיפק לי גישה לעולמות מוזיקליים שלא הכרתי, בכך מצאתי השראה גם במקומות שלא חיפשתי קודם. העמקתי את הידע המוזיקלי שלי, נכנסתי לעולם המחקר האקדמי ויצרתי בתוך מסגרת שאפשרה צמיחה אמנותית ואינטלקטואלית.

גיא טובול, מלחין קהילתי. מקים ומוביל תזמורות והרכבים קהילתיים, מקים ומנהל את קונסרבטוריון חריש, מורה למוזיקה.
"בתואר השני פגשתי עולם רחב של יצירה מוזיקלית שבו הצלחתי לפתח את השיגעונות הקומפוזיטוריים שלי. חוויתי מפגש מגוון שאיפשר לי לפתח את מה שהבאתי איתי ולהעמיק ברעיונות חדשים ומרתקים".

פיראס עכאוי, מורה לפסנתר, מנצח על מקהלות קלאסיות ובעל ניסיון רב בהוראה במסגרת משרד החינוך. בעל תואר ראשון בחינוך מוזיקלי ובשירה ערבית מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, ותואר שני נוסף בחינוך מוזיקלי וניצוח מקהלות.
"הלימודים תרמו רבות להעמקת החשיבה הביקורתית והמחקרית שלי, ולהרחבת ההבנה והעשייה המוזיקלית שלי כמורה, מנצח ויוצר".
סיוע למחשבה עצמאית ולפיתוח כלים ייחודיים (יצירתיים ומחקריים)
עידוד הסטודנט לפעולה בסביבה יוצרת ורב-תחומית כחלק מביה"ס לאמנויות של האוניברסיטה
פיתוח בסיס עיוני משמעותי אצל הסטודנט כמצע לפעילות מחקרית ויצירתית
מסלול א' עם כתיבת עבודה מחקרית – הכשרת סטודנטים באחד משלושה תחומי התמחות: קומפוזיציה, מוסיקולוגיה היסטורית; מוסיקה ותרבויות בנות זמננו.
מסלול ב', ללא כתיבת עבודה מחקרית – הרחבה והעמקה של הכשרתם המקצועית של הסטודנטים בפרישה רחבה של תחומי עניין.